فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زینبنازنین زینب، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

کُپُلچه خانوم، لُـپـّــــو خان و لُپَّـــک (گردو خانوم)

سه امانت الهی در خانه ی ما

بانوی کوچک کتابخوان!

1392/2/25 8:28
نویسنده : مامان زنبق
567 بازدید
اشتراک گذاری

هو العلیم

 

وقتی تو

ثانیه به ثانیه

بزرگتر می شوی و بانو تر... ،

و من

جا می مانم

از این همه «قل هو الله» های تو... ،

چه کنم که همه ی زندگیم پر نیست

از صدای دلنشینت...؟!

من که

حالا درس می خوانم تا تو

سالهایی دورتر،

با افتخار بگویی:

او، مادرم بود...

 

پ.ن: ببخش مرا که این همه بی من می مانی،

ولی دلم خوش است که وقتی پدرت کنار هر فروشگاهی، از تو می پرسد: چه میخواهی، بابا؟!

تو در جواب فقط می گویی: کتاب میخام!!...و یا گاهی: مداد بیخر...!:)

 

عکسها در ادامه ی مطلب مربوط به بیست ماهگی توست.

برای مامان شب امتحانیت دعا کن، کوچولوی نازنینم...ماچ

 

* اینم عکسهای تو با کتاب تاریخ بیهقی من (مال ترم پیش، ترم اول ارشد ادبیات):

 

کتابخون کوچک

 

مراقب باش ها...مداد دستته!نگران

 

کتابخون کوچک

 

میخوای بخونی؟!لبخند

 

کتابخون کوچک

 

میخوای خط خطی کنی پس...!! ای ناقلا!ماچ

 

کتابخون کوچک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابای ملیسا
25 اردیبهشت 92 9:03
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم


سلام.خوش آمدید.سر زدم اما وقت مطالعه نبود.فقط عکسای دختر گلتون رو دیدم.ماشاالله...خدا نگه دار براتون...سر فرصت انشاالله باید بیام پستتون رو بخونم.
مامان زهره
26 اردیبهشت 92 13:32
بی دلیل نیست این قلم زیباتون امیدوارم امتحانا به خیری تموم شه

ممنونم بانو...بسی لطف داری... انشاالله...خدا کنه...:-$
مامانه زینب
27 اردیبهشت 92 16:55
سلام با آرزوی موفقیت برای شما درامتحانات
مطمئن باش دخترت بزرگ بشه به مادرش افتحار میکنه که توی یه محیط علمی و فرهنگی بزرگش کرده و مادری تحصیلکرده داره


سلام مامان زینب و دو قلوهای عزیزم...خیلی لطف کردین سر زدین بهم...امیدوارم انشاالله...ممنونم واقعا!بازم التماس دعا...
پانی(مامانه بهداد)
28 اردیبهشت 92 1:24
سلام دوست نازنینِ هم رشته ای


هزار ماشالله به دخمل با نمک ِ مو فرفریم. واقعا که خیلی لذت داره وقتی این فسقلی ها به کتاب علاقه نشون میدن ،منکه همه ی خستگی هام رو فراموش میکنم وقتی بهدادم کتاب دست میگیره و برای خودش عکسها رو بارها و بارها تعریف میکنه.


هزار آفرین به همت تو عزیزم منکه سال 82 وقتی لیسانسِ ادبیات فارسیم رو از دانشگاه رودهن گرفتم و با ذوق زیاد برای ارشد کلی وقت گذاشتم و قبول نشدم دیگه بی خیال شدم و متاسفانه وارد شغلی شدم که هیچ ربطی به رشته ام نداشت و وقتی آلوده ی کاری غیر از رشته ات بشی دیگه فاتحه علایقت خواندست ، همون بلایی که سر من اومد.


عزیزم خوشحال میشم اگه دوست داری حتی به طور خصوصی بهم بگی کدوم دانشگاه درس میخونی؟


موفق و سلامت باشی مادر خوب که حتما باعث افتخار و بزرگی ِ دختر نازنینت هستی .


میبوسم فرشته کوچولوی کتاب خوانم رو.

سلام مامان بهداد کوچولوی گل...واقعا کلی مشعوف شدم...میگم چقدر قشنگ ادبی می نویسینا...همونه پس! کاملا موافقم باهاتون...اما من که هنوز شاغل نشدم و گمون هم نمیکنم حالا حالاها قصدش رو داشته باشم...تا خدا چی بخواد!حالا خداروشکر می کنم که گذاشت درس بخونم در حالیکه حتی فکرش هم نمیکردم که قبول بشم!راستش زیادم درس نخوندم واسه کنکور...همش لطف خدا بودو بس.واقعا میگم!خصوصی هم خدمت میرسم انشاالله! موفق باشی پانی خانومم...

مامان پرنيا
28 اردیبهشت 92 9:30
قلم زيبايي داري

با اجازه لينكتون كردم

كپلچه ناز رو ببوسين


سلام خانومی...خوش اومدین...ممنونم.لطف دارید.سر زدم به وبلاگ قشنگتون.دخترتون فرشته است ماشاالله...خدا نگهش داره زیر سایه ی آقا(عج)...
غزل
31 اردیبهشت 92 3:35
آخییییییییییییییی..نااااااااااااازی...
به جای منم ببوسش..یه بوس ِ محکم



خودت بیا خب ببوسش...دهع!پس چه خاله ای هستی تو!؟
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 10:18
من عاشق كپلچه خانمم

خيلي دوستش دارم بانوي كتاب خوان !


از این همه مهربونیتون خیلی ممنوووونم مامان شایان و پرنیای عزیز...
پانی (مامانه بهداد)
11 تیر 92 9:52
سلام مامان جون ِ مهربون. پس کجایی خواهر جان؟ چرا وبلاگ دخملی رو آپ نمیکنی؟ دلمان تنگیییییییید
ببوس فرشته کوچولورو

عزیزم سلام...خوبین؟ به یادتون بودم اتفاقا این مدت مدید!! خیلی ممنون که به یادمین!:دی چشم دیگه از این به بعد سعیمان را بیشتر می کنیم من باب آپ فرمودن!:d
آخه در شرایط خاص می باشیم...دعا بفرمایید شدید!!
مامان شايان و پرنيا
12 تیر 92 10:42
سلام دوست جوني

پرنيا تو مسابقه ني ني شكمو شركت كرده .لطفا به وبلاگش بريد و اگه از عكسش خوشتون اومد كد 170 رو به شماره پيامك 20008080200 يفرستين

راستي يادتون نره هر شماره موبايل تنها يكبار مجازبه ارسال پيامكه

مرسي قلب

سلام.فرصت کنیم چشم...
ساقی رضوان
13 تیر 92 23:43
وووووووووووووووی موفرفریه من..مث خاله ساقیشه البته ن ب شدت اون ))))))))

چ مامان باحالی:دی پ بگو چطوری ادبی مینویسه:دددددی

بخون بخون تو میتونی:دی


ممنون از این همه تشویق!!