فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زینبنازنین زینب، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

کُپُلچه خانوم، لُـپـّــــو خان و لُپَّـــک (گردو خانوم)

سه امانت الهی در خانه ی ما

تاب دوری ات را... دارم؟!

1392/8/8 11:13
نویسنده : مامان زنبق
472 بازدید
اشتراک گذاری

«به نام آنکه یادش آرامشی است ژرف»

 

گوشه ای نشسته ای و اتل متل می خوانی...

برای عروسک نوی خاک گرفته ام...

باتری هم گذاشته ام... نمی خواند چرا؟!

زمان، واژه هایم را دزدیده است و من مات اینجا ایستاده ام... وامانده... در خود پیچیده...

زبانم گنگ شده برای گوشهایت...

دردهایم سنگین شده برای نگاه هایت...

نگاه هایی که هنوز جا مانده اند روی دلم...

گم شده ام اینجا!

ساعت ها، همه خواب آلود خیره شده اند به من و چه لذت بخش است امتداد این همه سکون!

همیشه همان که بوده است و تو، همان که نبودی!

سرد می خوانم:

بزرگ می شوی و من در حسرت یک آغوش تنگ...

پیر می شوم و تو جوانی ات، پُررنگ...

بمان کنار دلم وقتی که نیستم... وقتی که هستی...

و وقتی که نیستیم و او هست و او هست و او هست...

 

 

*یه عالمه عکس از کُپُلچه خانوم در ادامه ی مطلب:

*قبل از تماشای عکس ها، خوب است بدانی:

 

1- بیشترشان، مربوط به دو سالگی تا دو سال و پنج ماهگی ات هستند.

2- به خاطر علاقه ات به کارتون باب اسفنجی «به قول خودت: باب اِسپَنجیر» و دورا، از تصاویر آنها هم استفاده کرده ام تا از دیدنشان بیشتر لذت ببری، عزیز دل!ماچ

 

*این هم یه عالمه عکس از شما... نی نی خانوم ما :مژه

 

نی نی خانوم 1

 

 

نی نی خانوم 2

 

 

نی نی خانوم 3

 

 

نی نی خانوم 4

 

 

نی نی خانوم 6

 

 

نی نی خانوم 5

 

 

نی نی خانوم 7

 

 

نی نی خانوم 8

 

 

نی نی خانوم 9

 

 

نی نی خانوم 10

 

 

نی نی خانوم 11

 

 

نی نی خانوم 12

 

 

نی نی خانوم 13

 

 

نی نی خانوم 14

 

 

نی نی خانوم 15

 

 

نی نی خانوم 16

 

 

نی نی خانوم 17

 

 

نی نی خانوم 18

 

 

نی نی خانوم 19

 

 

نی نی خانوم 21

 

 

و در آخر هم یک صحنه ی کم یاب در طول تاریخ بشریت که امیدوارم تکرار شود...زبان

بوسیدن مریم گُلی، روی تو را!قلب :

 

 

نی نی خانوم 20

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

زهره مامانی مرسانا
8 آبان 92 10:07
ای جونم چه نازه این خانم کوچولو


ممنوووونم خاله ی مهربونم...
ساقی رضوان
15 آبان 92 9:51
الهیییییییییییییییییی

چقدم عروسک داره ماشالاااااا ب خاله هم میدی؟:دی


بفرمایید خاله جان! تقدیم با عقش!
ماهرخ
18 آبان 92 21:19
وای عزیز دلم دستت درد نکنه این همه زحمت کشیدی و کلی عکسهای قشنگ گذاشتی چقدرم کار کردی عالی بود


خدا رو شکر بالاخره یه بار شما تشریف اوردین وبلاگ ما، راضی برگشتین! ، بانو جان!
مامان حنانه
19 آبان 92 14:53
دلم مست و لبم مست و سرم مست / بخون ای دل که صبرم رفته از دست بخون ای دل محرم اومد از راه / بخون اجر تو با عباس بی دست . . . عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت آغاز ایام عزای حسینی
مامان زنبق
پاسخ
سلام مامان حنانه جون. خیلی ممنون از شعر زیبایی که برام نوشتید. خیلی التماس دعا داریم بانو جان.
ماهرخ
22 آبان 92 10:16
ای بابا یعنی من اینقدر بدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زنبق
پاسخ
نه بابا...اختیار دارین خانومی...میگم یعنی خدا رو شکر که بالاخره خوشحال شدین.چون همش هر بار میومدین اینجا ما هیچی ننوشته بودیم واینا...همین. ممنون که سر میزنید بانو.
درنا
7 آذر 92 18:21
عزیزم خدا برات حفظش کنه و زیر سالیه الله بزرگ بشه خوشحال میشم به دخترم رای بدی تو مسابقه عکس شرکت کرده ممنون http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013112702311996970
مامان زنبق
پاسخ
سلام خانومی. ممنون که به وبلاگ نی نی های ما سرزدین و نظر گذاشتید. هر کاری کردم نتونستم رای بدم چون نمی دونم چرا رمز نی نی سایتم رو تایید نمی کنه که وارد بشم واسه رای دادن!
زهره مامانی مرسانا
10 آذر 92 18:37
باز رفتی که رفتی خانمی انشالله خوب و خوش و سالم باشید
مامان زنبق
پاسخ
شرمنده... من خیلی سرم شلوغه این روزها...اصلا فرصتی برای نوشتن پیدا نمی کنم... مشغول درس ها و بچه داری هستیم شکر خدا. ممنون از اینکه بهم سر می زنید. سعی می کنم انشاالله به زودی بنویسم... یعنی باید بنویسم به امید خدا. دعام کنید بانو جان.
فرشته
11 آذر 92 18:47
وای ماشاالله به این گل خوشبو خدا حفظش کنه
مامان زنبق
پاسخ
ممنونم از دعا و لطفتون بانو...سلامت باشید.
ماهرخ
13 آذر 92 18:52
انشاله همیشه هر جا که هستی خوب و سلامت و خوش باشی عزیزم این دفعه نمیخوام گله کنم که چرا نیستی چون همین جا خوندم که خیلی مشغولی
مامان زنبق
پاسخ
ممنونم که اینقدر مهربونید... واقعا خدا رو شکر که درکم می کنید... اینقدر سرم شلوغه و سرگرم فاطمه زهرا و درسهایی هستم که فرصت خوندنشون رو هنوز هم پیدا نکردم که خدا می دونه... کلی هم دلم پره و ناراحتم که فرصت نمی کنم بیام لااقل اینجا رو آپ کنم و واسه گل پسر و دخترکم بنویسم... دعا کنید درسهامو این ترم پاس بشم.
مامان فاطمه زهرا
14 آذر 92 2:29
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ کلی پست اپ کردم خوشحال میشم به ما سر بزنی و نظر بزاری...
مامان زنبق
پاسخ
شرمنده اصلا فرصت خوندن نیست متاسفانه.
مامان فاطمه زهرا
14 آذر 92 2:31
ای جانم عزیز خاله ایشالله داداشی گلت به سلامتی بیاد و وشحالتون کنه... چه عجب مامانی عکساشو رو کردی ... ما باطم عکس میخوایما...
مامان زنبق
پاسخ
ممنونم خاله جان... شما که باخبرید از دل مشغولی های ما چرا دیگه توقع عکس های بیشتر دارید؟! خیلی دعامون کنید.
فرشته
14 آذر 92 17:19
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم ماشالله به این خوشکل خانم
مامان زنبق
پاسخ
سلامت باشید. خیلی ممنون از مهربونی تون...دعا کنید واسمون.
مامان حنانه
30 آذر 92 10:29
سلام دوست داشتی یه سر به وبلاگ دخترم بزن عکسای جدیدشو گذاشتم
مامان زنبق
پاسخ
سلام. چشم...
ساقی رضوان
12 دی 92 14:17
مامان خانووووووووووووووووم کجایی اصن؟؟؟؟ نی نی گولوت چطوره؟؟؟ کی دنیا میاد؟؟؟؟؟؟ ی ذره تحویل بگیر ماروووووووووو
مامان زنبق
پاسخ
سلام ساقی جان... شما تاج سری...! واقعا شرمنده دیر جواب میدم. خیلی وقته فرصت نبود اصلا بنشینم پای نت و اینا... درس ها و امتحانات بدجوری مشغولمون کرده بود... دلمون هم که تنـــگ... و هر روز تنگ تر از دیروز هم داره میشه با این گل پسر جانمان! دعا کن واسمون کلی... اوایل اسفندماه انشاالله به دنیا میاد.
زهره مامان مرسانا
28 دی 92 17:30
سلام خانمی غیبت تون دیگه خیلی طولانی شده خوب هستین یک خبری از خودتون بده عزیزم
مامان زنبق
پاسخ
سلام مهربان بانو...بله واقعا فرصت نبود به خاطر درسها و امتحانات... ممنون که به یاد ما هستید. دعا کنید مارو...انشاالله به زودی زود زود زود اینجا باز هم آباد میشه با نوشته های چرند و پرند ما...
ساقی رضوان
1 بهمن 92 11:38
آخه شماره گذاشتم اصن تهبیل نگرفتی گفتم لابد اصن نت نمیای نگران شدم ایشالا ب سلاااااااااااااااامتی دنیا بیاد و دلت از قلمبیدگی در آد
مامان زنبق
پاسخ
واقعا؟ فکرمی کردم جوابی نوشتم واسه اون پیغام خصوصی...ببخشید شرمنده. از بس درگیر این امتحانات و درسها بودم نرسیدم لابد. سلامت باشی عزیزم.انشاالله...
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 21:37
چه خوشگله این گل دختر.خاله فداش
مامان زنبق
پاسخ
خیلی ممنونم. خوش آمدید.
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 21:37
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان زنبق
پاسخ
سلام. خوش اومدین خیلی. ممنون اما من پیامتون رو دیر دیدم. تبادل لینک هم اختیار دارید.