فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
نازنین زینبنازنین زینب، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه سن داره

کُپُلچه خانوم، لُـپـّــــو خان و لُپَّـــک (گردو خانوم)

سه امانت الهی در خانه ی ما

سلامی دوباره بعد از دو سال و نیم...

1395/5/21 14:47
نویسنده : مامان زنبق
488 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحیم

سلام ...                                                                             Click to select this item       Click to select this item

سلامی به گل روی شما دو تا دردانه های نازنینم... امیدهای زندگیم...

فاطمه زهرا و محمدپارسای عزیزم...

خیلی دلم می خواست اینجا از تک تک ثانیه هایی بنویسم که در کنارتان با عشق سپری می کنم اما...

نمی دانم روزی درک می کنید حرفهایم را آیا...

اصلا لبریز شده ام از کلمات و حرف ها اما... نمی گذارد این فرصت ناچیز زندگی...

دلم لک زده برای یک دل سیر نوشتن... حتی عجیب دلتنگ هم آغوشی قلم با انگشتانم شده ام...

روزها به سرعت در گذرند و من ناتوانم از اینکه ثانیه ای را نگه دارم.

بنابراین می نویسم دوباره تا بماند برای چشمان روشنتان... نازنینان دلم...!

 

 

برای شروعی دوباره، چند تا عکس جدید ازتون میگذارم:

Click to select this itemClick to select this item

  ماشاءالله لاماشاءالناس

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

 

 

Click to select this item

 

 

Click to select this item


 

Click to select this item

 

 

Click to select this item

 

 

Click to select this item

*متن، نوشته شده در 94/2/16 و البته عکسها تازه تر هستند...آرام

*قابل ذکره اولین عکس رو خاله حوریه، دوست عزیز قدیمی ام براتون درست کرده،

و عکس آخر هم، خاطره ای ثبت شده از سفر شمال عید سال 1395 هست.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نفس بانو
27 مرداد 95 20:42
سلام خوشحالم از آشناییون.من نی نی ندارم ولی خیلی وقته وبلاگ نویسی رو در نی نی وبلاگ شروع کردم و به این فضایی که داره عادت کردم.
مامان زنبق
پاسخ
سلام. ممنون که سر زدید. خوشحال شدم از اینکه جواب دادید. ان شاء الله خوشبخت و عاقبت به خیر باشید.
مادر باران
28 مرداد 95 11:48
سلام عزیزم.خوب هستین؟ من هم تمام این حسهای خوب رو نسبت به شما دارم. انشالله بشه یه روزی همو ببینیم ماشالله بچه هاتون خیلی ناز و با نمکن.خداحفظشون کنه.
مامان زنبق
پاسخ
سلام بانو جان. خیلی ممنون که کلیک رنجه فرمودین... سلامت باشید. خدای مهربون باران جون رو براتون نگه داره و همیشه هر جا که هستید خوشحال و سلامت باشید.