فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زینبنازنین زینب، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

کُپُلچه خانوم، لُـپـّــــو خان و لُپَّـــک (گردو خانوم)

سه امانت الهی در خانه ی ما

نی نی ِخاله به دنیا اومد!

1391/12/7 23:06
نویسنده : مامان زنبق
412 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من برای اولین بار خاله شدم و تو پسر خاله دار شدی!!niniweblog.com

امروز هم تنهایی رفتم بیمارستان تا نی نی خاله رو ببینم چون متاسفانه تو رو راه نمیدادن...هرچند موفق هم نشدم!

چون نی نی که اسمشو گذاشتن «علیرضا» و تو هم هی پشت تلفن هربار از خاله حالشو میپرسیدی (علیرضا خوبهههه؟!؟!)، زردی داره -مثل نوزادی تو ...- و وقتی من رفتم، زیر دستگاه بود...niniweblog.com

یه گل سرخ خوشگل (که تا حالا بابات هم واسم این شکلیشو نخریده!!)niniweblog.com با یه شلوارک نارنجی کوچولو که کادو کرده بودم،niniweblog.com، به همراه دو بیت شعر که توی اتوبوس به زور از خودم در وَکرده بودم، هدیه دادم به خاله... البته علی الحساب! تا بعد که بریم سر فرصت یه هدیه خوب بگیریم واسه علیرضا کوچکولومون!

اینم شعر مامان شاعرت!!:(مگراینکه خودم به خودم بگم شاعر!)niniweblog.com

- مادر چو شدی، دل به دو دستش بسپار!

  دربند و گرفتار کمندش بسپار!

  این غنچه ی تو، آینه ی لطف خداست

  گل را به نگاهِ ارجمندش بسپار...

حالا به نظر تو نی نی خاله چه شکلیه؟!

لابد این شکلیه الان...niniweblog.com نه؟!

اگه به خاله ات رفته باشه، که فرشته ای شده واسه خودش!!niniweblog.com

حالا یه بار انشاالله با بابایی میریم دیدنشون...

ولی قول بده مثل «مریم گلی» یه وقت نخوای به جای اون، تو رو بغل کنن و بگیری پای نوزاد رو از توی بغل بابابزرگش بکشیا!!niniweblog.com

امیدوارم روابط حَسَنه باهاش برقرار کنی!niniweblog.com

یادت باشه تو خانووووم شدی...............!!

 

*عکس ِدر ادامه ی مطلب، در یک سال و 8 ماهگی ات گرفته شده...(20 ماهگی ات خانومِ من!).

خانوم شده دخملم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی روژان
12 اسفند 91 12:30
واقعا شاعری عزیزم خیلی قشنگ بود به ما هم سر بزنید